Werkwijze Pop-up Wedding

Persoonlijk kennismakingsgesprek

In het eerste gesprek komen wij meer over jullie te weten. Welke stijl zoeken jullie, hoeveel gasten willen jullie uitnodigen, wat is jullie budget en wat zijn jullie wensen? Wij vertellen wat de mogelijkheden zijn en wat we jullie kunnen bieden. Ook is er volop ruimte voor al jullie vragen over het concept van de pop-up wedding. Samen gaan we kijken welk pakket er bij jullie wensen en budget past. Wij willen deze dag de beste dag van jullie leven maken en een persoonlijk gesprek is daarin een absolute must.

De locatie

Wij organiseren intieme ceremonies op unieke locaties in Nederland. Denk aan een plek waar normaal gesproken niet getrouwd wordt zoals middenin het bos, een oud fabriekspand, dakterras, park of een oud klooster. Ook organiseren we ceremonies op bijzondere trouwlocatie zoals bijv een kasteel. Wij gaan op zoek naar dat ene bijzondere plekje en zorgen ervoor dat het voor één dag tot officiële trouwlocatie wordt benoemd. Bij een pop-up wedding wordt ruimte geboden aan 18 tot 30 gasten. Jij kan kiezen welke locatie het beste bij jullie past als bruidspaar. Deze locatie is 1 dag beschikbaar voor maximaal 5 bruidsparen.

Styling

De locatie stylen we compleet in de look en feel van het door jullie gekozen thema. Denk bijvoorbeeld aan een bohemian bruiloft compleet met kant, tapijt, veren, vintage decoratie en heel veel bloemen. Of wil je liever een intieme ceremonie in een prachtig kasteel compleet met kandelaars, kroonluchters en antieke stoelen? Maar ook een out of the box thema zoals, botanic, pin-up of een dierentuin thema kunnen we realiseren met bijpassende styling en decoratie. 

Ceremoniemeester

Het bruidspaar en hun gasten worden ontvangen en wegwijs gemaakt door de ceremoniemeester van The perfect wedding. De ceremoniemeester zorgt ervoor dat de complete bruiloft op rolletjes verloopt en het bruidspaar volop kan genieten. Mochten er problemen zijn dan heeft de ceremoniemeester ze al opgelost voordat het bruidspaar er ooit erg in had.

Ceremonie

Het is een prachtig idee om de gelofte zelf te schrijven en aan elkaar voor alle mensen die je lief hebt uit te spreken. Dit maakt het nog intiemer. De ceremoniemeester kan ook iets vertellen over het bruidspaar als dat beter bij jullie past en de trouwambtenaar zal jullie daarna officieel gaan trouwen. Willen jullie liever alleen een ceremonieel huwelijk in plaats van een officieel huwelijk? Dat kan ook en het scheelt weer in de kosten!

Toost

Na het ja-zeggen volgt de toost. Er worden glaasjes bubbels uitgedeeld en jullie unieke bruidstaart mag worden aangesneden. De tijd van het feliciteren is aangebroken. De bruidstaart is speciaal voor jullie ontworpen en jullie hebben de smaak en vulling zelf uitgekozen. 

Fotoshoot

Als de felicitaties zijn gedaan maakt de fotograaf nog een paar indrukwekkende foto’s van jullie en alle gasten! Natuurlijk maakt hij gedurende de hele bruiloft foto’s maar nu is er ook ruimte voor geposeerde foto’s. 

Afsluiting

Als de fotoshoot is geweest komt er een einde aan de pop-up wedding. Vanaf hier kunnen jullie zelf verder gaan en een invulling geven aan de rest van de dag/ avond met alle gasten of gewoon meteen op huwelijksreis gaan! Hoe jullie dat willen invullen mogen jullie zelf bedenken. Misschien willen jullie wel intiem dineren en lang tafelen in jullie favoriete restaurant? Of misschien houden jullie graag een groot feest in jullie stamkroeg en nodigen jullie nog meer vrienden uit? In principe is dit aan jullie, maar als jullie onze hulp willen bij het plannen kan dat zeker! Wij doen niets liever dan jullie gehele dag zo onvergetelijk mogelijk maken. Er is bij onze eerste kennismakingsgesprek ruimte genoeg om hier verder op in te gaan indien gewenst. Vraag vooral naar de mogelijkheden en welke extra kosten hierbij komen.

Professionele foto’s

Als jullie hebben kunnen nagenieten van de bruiloft (of wie weet zijn jullie net terug van jullie huwelijksreis) ontvangen jullie de professionele trouwfotos digitaal. De foto’s die tijdens de pop-up wedding zijn gemaakt worden door de fotograaf bewerkt en ontvangen jullie deze binnen drie weken op USB-stick. 

Betaalbaar

De kosten blijven beperkt omdat je de dag met meerdere stellen deelt. Nee, niet allemaal tegelijk, ieder stel heeft zijn eigen, unieke pop-up wedding. Maar omdat je de kosten van de dag (denk aan locatie, styling, fotograaf, live muziek etc) deelt bespaar je aanzienlijk op de kosten.

En wees niet bang, het volgende stel staat niet al te trappelen terwijl jullie net de taart aansnijden. Wij zorgen voor een strakke organisatie. Hierdoor zal je niet eens merken dat er nog meer koppels op dezelfde datum en locatie trouwen. Samen delen is de key en je betaalt een fractie van wat je anders had moeten neertellen. Zo hebben jullie je eigen unieke dag en nog geld over voor bijvoorbeeld een huwelijksreis of een groot feest!

Opties bekijkenJa, ik wil een Pop-up wedding